Ram Tissemanden-Spil

(19 kundeanmeldelser)

kr. 139,00

Put a ring on it! Ram tissemanden er det skøre partyspil, hvor I skiftes til at have et bælte på med en stor plastiktissemand – og modstandernes opgave er at ramme den med ringe. Hvem lykkes det bedst at ramme pikken?! … læs mere her

Er Ram Tissemanden-Spil på lager?
Køb Ram Tissemanden-Spil

Ram Tissemanden-Spil

Ram Tissemanden-Spil Varefakta

• Navn: Ram Tissemanden-Spil
  • Pris: DKK 139.00
  • Mærke: Coolstuff
  • ProduktID: 15495
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Ram Tissemanden-Spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Ram Tissemanden-Spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Ram Tissemanden-Spil er et godt bud på en god gave

Ram Tissemanden-Spil kan sprede glæde hos alle modtagere. "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver kategorien indeholder mange eftertragtede gadgets. CoolStuff.dk kendes af rigtig mange som det bedste sted at købe gadgets. Varen har automatisk op til 90 dages returret såfremt du måtte fortryde dit køb. Er du løbet sur i jagten på den gode vært- eller værtindegave, er det et sikkert valg, hvis du køber Ram Tissemanden-Spil, gaven vil sprede glæde og smil i selskabet. Med andre ord: Ram Tissemanden-Spil kan du ikke gå galt i byen med som nytårsgave. Gadgets er en kategori, som nogle vil mene er useriøst, og det giver en lille chance for, at der er nogle, kan være bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det har ikke noget på sig, og du skal ikke lade det afholde dig i din søgen efter den perfekte gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk kan grine af de sjove gadgets.

Ram Tissemanden-Spil med 90 dages returret

Ram Tissemanden-Spil ligger i toppen af listen med bedst sælgende varer i webshoppen i den godt sælgende kategori "Leg & Spil > Legetøj > Spøg & Skæmt", "Sæsonens Bedste", "Højtider", "Højtider > Midsommer", "Gaver", "Gaver > Gaver efter tema", "Gaver > Gaver efter tema > Bryllupsgave", "Gaver. Der kommer hele hele 90 dages returret der giver dig en god sikkerhed, hvis du alligevel ikke skal bruge din vare. Fun fact er at de fleste shoppere i Danmark køber Ram Tissemanden-Spil online hos webshoppen CoolStuff.dk, som giver dig det store udvalg til de rigtige priser. Vi har håndplukket varerne og blandt dem går mange på jagt efter deres mål, det kan jo passende være produktet er på siden. Når der handles i webshop er priserne mere attraktive end i butikkerne- det skyldes bl.a. at sådan noget som husleje kan være meget lavere, da en god beliggenhed ikke er nødvendig.

Ram Tissemanden-Spil med online fordele

Købes der ind i en webshop, er du sikret lidt bedre rettigheder, end loven foreskriver for de fysiske butikker. Loven siger, du har ret til at returnere dine varer indenfor 14 dage. når du har handlet dine varer, og nogle webshops har valgt at give mere for at skille sig ud fra konkurrenterne i markedet. Når webshops ligger online, får du med et par klik et stort udvalg , og det gør en prissammenligning let, på tværs af forskellige webshops. Og i dag kan du uden videre sammenligne priser så snart du lige har fem minutter, og sidder ved computeren eller med din telefon. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at være underlagt butikkernes åbningstider. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så du kan vælge det, det er lettes for dig. Det med at stå i kø i en butik er efterhånden ret gammeldags, når du køber online køen er der slet ikke, når du handler online, så det er slut med at blive irriteret over langsomme mennesker i køen.

Køb Ram Tissemanden-Spil i dag for kun kr. 139.00 med 90 dages returret, så sendes den direkte til din adresse.

19 anmeldelser af Ram Tissemanden-Spil

Vær den første til at anmelde “Ram Tissemanden-Spil”